Nejlehčí stroj v naší stáji. Celokarbonová závodní koloběžka IDEA STRNADEL S1. Koloběžka kompletně navržena, vyrobena a testována v České republice a vyrobena na dohled od Orlických hor ve firmě Ráfkárna z Hradce Králové. Rám váží pouhých 1750 gramů a celá koloběžka 5 Kg. Její řidítka svírá Rafał Śmiałkowski.
Nejčastějším strojem v rukou našich závodníků je osvědčený duralový stroj z rukou finského konstruktéra Hannu Vierika. Silniční závoďák Kicbike Race Max 28″ je na našich závodech velmi rozšířený, krom spolehlivosti i pro svou variabilitu a možnost lehkého „vytunění stroje“ neb Kicbike prodává i samotné rámy. Zde stroj našeho zástupce něžného pohlaví Martiny Grebíkové.
Kickbike v podání Karla Hübnera.
A opět Kickbike, tentokrát Martina Mihulky.
Opusťme již Skandinávský poloostrov a zavítejme do naší domoviny. Tento ocelový závodní stroj již je výsledkem precizní práce zlatých českých, respektive moravských ručiček z úpatí valašských kopců. Mibo Revoolution 28″ je osvědčený závodní stroj na kterém úspěšně závodí například tým BKG Brno. Tento stroj při závodech svírá v rukou Petr Šanc.
Další „Revoo“ a individuální stavba v podání Adama Balcara.
Z Beskyd se teď přesuneme pod Jeseníky, zde v malebném údolí potučníku vzniká nádherný ocelový stroj Kostka racer G5. Jedná se o levnější model závoďáku kde oproti modelu CTi je karbon nahrazen ocelovými trubkami bravurně ohýbanými na CNC ohýbačkách a svařován na svařovacích robotech. Nechybí tu jediná speciální koloběžková závodní řidítka a originální kombinace kol, kdy přední má jako všechny závoďáky 28″ ale zadní je sníženo na 24″ což je rozumný kompromis mezi 28″ a cestovními 20″ koly. Což velmi vyhovuje Mírovi Čermákovi, který moc nenarost a u 28″ zadního kola by si někdy mohl probrousit žlábek:-)